Klacht Odido: Odido verandert zelf voorwaarden en verhoogt kosten

Klachtnummer
# 691233
Gebruiker
Pelluck
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Sinds de wijziging van mijn Tele2 Sim only abonnement naar Odido ben ik meer gaan betalen. Daarnaast is mijn onbeperkte databundel verdwenen.
Om vervolgens contact te zoeken met Odido is onmogelijk. In de app kan ik geen abonnement toevoegen, de chatbot doet het niet en de klantenservice is onbereikbaar. Dus voor vragen en antwoorden hierop blijft Odido zwaar in gebreke.
Mijn hoofd klacht is wel in het bijzonder dat ik meer ben gaan betalen voor minder. Bijzonder dat dit kan zonder enige waarschuwing

Gewenste oplossing

Ik verwacht antwoorden en een financiële compensatie van het door mij meer betaalde bedrag.

5 reacties

  1. Auteur
    Pelluck
    Datum
    Nog steeds niks gehoord over een eventuele oplossing. Heeft Odido veel te veel op zijn bordje gepakt? De mankracht lijkt niet aanwezig te zijn om alles op te lossen.
  2. Auteur
    Pelluck
    Datum
    Nog steeds niks gehoord van Odido
  3. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling. Op dit moment duurt het helaas langer voordat wij u inhoudelijk van een terugkoppeling kunnen voorzien.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Privacy & Complaints
  4. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling. Op dit moment duurt het helaas langer voordat wij u inhoudelijk van een terugkoppeling kunnen voorzien.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Privacy & Complaints
  5. Auteur
    Odido
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Vandaag hebben we uw melding telefonisch besproken en opgelost. We sluiten hierbij dan ook de dialoog.

    Met vriendelijke groet, Privacy & Complaints.

Ook een klacht indienen over Odido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen