Odido is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Odido: Onbeschoft gedrag balie medewerkster
Details
Klacht
L.S.Als vrijwillig medewerker in ons wijkgebouw help ik ouderen maar ook dikwijls jonger dan ik zelf ben op digitaal gebied. Smartphone, tablet, computer, laptop enz.
Er is een dame die een probleem heeft met haar mobiele telefoon, kan niet meer bellen een gebeld worden. Ik heb geen passende simkaart op dat moment dus neem de telefoon mee naar huis. Al snel blijkt de simkaart het probleem te zijn, snel de telefoon teruggebracht na eerst navraag te hebben gedaan bij Odido, helaas zij die niet in staat mij te helpen zonder de eigenaar van de telefoon er, snel de telefoon naar haar gebracht, zij belt met Odido en omdat ze op een ander systeem zijn werd toegezegd dat er gratis en nieuwe simkaart zou worden opgestuurd.
Bij het volgende digitale inloopspreekuur blijkt ook dat deze nieuwe simkaart niet werkt, geen nood Odido heeft een winkel in de Koperwiek in Capelle aan den IJssel.
Na afloop van het spreekuur samen een bezoek gebracht aan die winkel waar wij door een jonge dame werden geholpen.
Dat begon al aardig negatief, "deze telefoon is niet van ons" ja dat kan wel kloppen was het antwoord, waarop een ander antwoord kwam, "wij hebben 3G er niet meer inzitten, daar is al jaren over gecommuniceerd"
De dame van wie de telefoon was stelde met zekerheid daarvan niet op de hoogte te zijn, dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Odido medewerkster en na wat nietes en welles af zij te kennen niet met zure oude dames te willen discussiëren.
IK vraag haar vriendelijk om mij even te begeleiden naar haar supervisor, waar op zij zegt dat ben ik zelf.
Deze klacht direct gemeld bij Odido waar ook direct een reactie op kwam dat dat zo niet kon en of ik alle gegevens even wilde toesturen van de betreffende dame.
Na het toesturen van die gegevens kwam een positief bericht met de volgende tekst.
Kenmerk: 65782743 /
Bericht van Odido
Beste Aad,
Bedankt voor uw reactie!
Kunt u alstublieft aan Mw. Dazler doorgeven dat ik haar aanstaande vrijdag zal bellen om 19:00?
Mocht dit niet uitkomen dan hoor ik het graag!
Vragen? Vragen
Vind je antwoord op odido.nl/zakelijk/service .
Tot gauw,
Brenda van Odido
Die afspraak werd niet nagekomen, het was te druk en aan het einde van de dienst werd er niet opgenomen.
Na klagen zou er een tweede poging volgen, inderdaad ook deze werd niet nagekomen.
Dus dan maar even op deze manier proberen onbeschoft gedrag tegen ouderen de kop in te drukken.
Met vriendelijke groeten,
Aad van Hoorn
Gewenste oplossing
Een welgemeend excuus aan mw. Dazler al dan niet gevolgd door en kleine attentie.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.