Klacht Odido: Slechtste procedure bij pakket kwijt, klant is de slachtoffer

Klachtnummer
# 695704
Gebruiker
RemyW
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De procedure van een telefoon die kwijt is geraakt bij Post NL en waar Odido de klant laat wachten tot een onderzoek is afgerond van langer dan 30 dagen, dat is schandalig! Abonnement al in laten gaan zonder dat er een telefoon is en een nieuw toestel toesturen om hun klanten tevreden te houden zit er niet bij. Al 5 weken aan de telefoon en elk persoon wat daar werkt vertelt andere of verkeerde informatie, het is echt bar slecht!

Gewenste oplossing

Dat ze de procedure zelf oplossen en de klant helpen en niet laten wachten, dus een nieuwe telefoon opsturen.

4 reacties

  1. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling. Op dit moment duurt het helaas langer voordat wij u inhoudelijk van een terugkoppeling kunnen voorzien.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    We hebben uw melding ontvangen en in behandeling genomen.

    Wij zullen u binnen 1-3 werkdagen berichten over het verdere verloop van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Privacy & Complaints
  3. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    We hebben u gebeld om uw melding te bespreken.
    Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken.

    Maandag 20 november proberen wij het nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Privacy & Complaints.
  4. Auteur
    Odido
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Vandaag hebben we uw melding telefonisch besproken en opgelost.

    We sluiten hierbij dan ook de dialoog.


    Met vriendelijke groet,
    Privacy & Complaints.

Ook een klacht indienen over Odido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen