Klacht Odido: Telefoon is verdwenen bij verzekeraar na reparatie
Details
Klacht
Verzekeraar Chubb is mijn telefoon kwijt geraakt. Mijn toestel is na reparatie sinds 11 September op onbekende locatie en Chubb blijft zeggen dat dit door een sorteerfout is ontstaan en meer informatie kunnen ze mij niet geven.Ze bieden mij nu een ander toestel aan waarvan niet duidelijk is of dat om een nieuw of gebruikt toestel gaat.
Mijn klacht aan Odido (destijds TMobile) is dat ik in goed vertrouwen in zee ben gegaan met deze verzekeraar, die door TMobile als enige verzekeraar wordt geboden en nu dat het er om gaat en waar ik al vanaf April 2022 premie voor betaal, onbeschoft en hoogst klantonvriendelijk word behandeld. Dit straalt ook af op Odido en ik kan me niet voorstellen dat Odido in zo'n slecht daglicht wenst te staan door verzekeraar Chubb die zijn klanten als grof vuil behandeld.
Mijn vraag blijft; waar is nu mijn telefoon???
Gewenste oplossing
Ik wil mijn eigen telefoon terug en anders een nieuw toestel van minimaal hetzelfde type of nieuwer- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.