Klacht Odido: Telefoon is verdwenen bij verzekeraar na reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 689502
Gebruiker
Dendedenden
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Verzekeraar Chubb is mijn telefoon kwijt geraakt. Mijn toestel is na reparatie sinds 11 September op onbekende locatie en Chubb blijft zeggen dat dit door een sorteerfout is ontstaan en meer informatie kunnen ze mij niet geven.
Ze bieden mij nu een ander toestel aan waarvan niet duidelijk is of dat om een nieuw of gebruikt toestel gaat.
Mijn klacht aan Odido (destijds TMobile) is dat ik in goed vertrouwen in zee ben gegaan met deze verzekeraar, die door TMobile als enige verzekeraar wordt geboden en nu dat het er om gaat en waar ik al vanaf April 2022 premie voor betaal, onbeschoft en hoogst klantonvriendelijk word behandeld. Dit straalt ook af op Odido en ik kan me niet voorstellen dat Odido in zo'n slecht daglicht wenst te staan door verzekeraar Chubb die zijn klanten als grof vuil behandeld.
Mijn vraag blijft; waar is nu mijn telefoon???

Gewenste oplossing

Ik wil mijn eigen telefoon terug en anders een nieuw toestel van minimaal hetzelfde type of nieuwer
Geboden oplossing
Hoewel de verantwoordelijkheid bij de verzekeraar Chubb ligt ben ik alsnog hoogst ontevreden over de gang van zaken. Odido biedt telefoonverzekering exclusief aan van Chubb dus je hebt geen andere keuze. Chubb geeft niet thuis en mijn eigen telefoon waar ik nog elke maand voor afbetaal is nog steeds zoek. Chubb doet niets en Odido sluit nu af omdat zij vinden dat ze verder niks kunnen doen. Alsof zij niet in staat zouden zijn om samen mij als klant tevreden te kunnen stellen. Ik ben diep teleurgesteld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    We hebben uw melding ontvangen en in behandeling genomen. Wij zullen u binnen 1-3 werkdagen berichten over het verdere verloop van uw klacht.

    Met vriendelijke groet, Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Odido
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Vandaag hebben we uw melding telefonisch besproken en opgelost. We sluiten hierbij dan ook de dialoog.

    Met vriendelijke groet, Privacy & Complaints.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Odido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen