Klacht Office centre: laptop defect binnen 3 jaar

Klachtnummer
# 17582
Gebruiker
Wilma Konings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 1/2 jaar is de laptop stuk gegaan die bij Office Centre gekocht is. Bij een reparateur bleek dat het moederboard stuk was. Bij Office Centre moeten kosten betaald worden voor het opsturen van de laptop. Toen bleek dat inderdaad het moederboard stuk was konden wij kiezen voor een dure reparatie of het betalen van de onderzoekskosten. De reparatie was zo hoog dat dit niet loonde, zeker omdat er maar 3 maanden garantie op het nieuwe moederboard gegeven was. Het bedrijf dat de laptops voor Office Centre repareert gaf aan dat het niet gebruikelijk is dat dit onderdeel zo snel stuk is. Het was ook duidelijk dat het een intern probleem was en dat het defect niet van buiten af was ontstaan. Office Centre verwees ons naar de leverancier (HP). Aangezien de 2 jaar fabrieksgarantie verlopen was verwezen zij ons terug naar Office Centre met de opmerking dat wij moesten verwijzen naar de leveranciersgarantie. Office Centre blijft bij het standpunt dat zij ons op geen enkele manier tegemoetkomen

De oplossing

Ik zou het redelijk vinden wanneer zij de helft van de reparatiekosten voor hun rekening zouden nemen en de kosten voor het opnieuw opsturen naar het servicecenter aangezien wij nu de laptop hebben laten terugkomen naar de zaak omdat de reparatie te duur was. Of misschien nog beter een tegoedbon voor de helft van de reparatiekosten die wij dan bij hun kunnen besteden voor een nieuwe laptop/PC

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Office centre hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Office centre?