Klacht Office centre: Luister eerst eens naar de klant en laat deze uitspreken.

J.P. van Elst

Als Office Centre klant wilde ik ze op een aantal fouten wijzen. Ten eerste dat de aanbieding site niet werkte. Ten tweede een week te laat ontvangen aanbiedings folder. Ten derde het niet ontvangen van antwoord op een per e-mail, via het contact formulier, gestelde vraag. Dus als maar even gebeld met Office Centre dat is echte een aanslag op je (goede) humeur. Desbetreffende mevrouw van de klanten service heeft al een antwoord klaar vóór dat de vraag c.q. opmerking is geplaatst. Zeer irritant. Met een antwoord "als bij mij doet hij het goed" wat later niet zo blijkt te zijn word je behoorlijk snel op je nummer gezet. Het gehele gesprek lijkt onaangenaam te gaan worden. En vraag mijnerzijds naar de floormanager of haar superieur wordt afgewimpeld met "die is er niet".

Op zich hoef ik niet te worden geholpen maar ik wil deze problemen het bedrijf laten weten . Dit blijkt dus alleen via klachten kompas te kunnen.

Wij vinden dat Office centre hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Office centre?