Klacht Office centre: Niet nakomen van garantie

Wiel Pieters

Enkele weken geleden heb ik een ASUS Notebook ter reparatie aangeboden, omdat een toets van het toetsenbord had losgelaten.
Op dat moment was de notebook nog geen jaar oud en zou reparatie naar mijn overtuiging onder de garantie moeten vallen. Ik ben zelfs van mening dat ook na langer dan een jaar gebruik toetsen niet spontaan los mogen komen en dat ik er als consument op mag vertrouwen minstens enkele jaren zonder problemen een notebook te kunnen gebruiken zonder dat dit soort mankementen zich voordoet.
Uiteraard heb ik dit ook besproken met de medewerker die de notebook voor reparatie in ontvangst genomen heeft en ben ik slechts onder protest akkoord gegaan met reparatie toen duidelijk werd dat hieraan kosten verbonden zouden zijn. Mij bleef niet veel anders over, omdat ik uiteraard ook niet een notebook van minder dan een jaar oud als afgeschreven kan beschouwen en maar een nieuwe kopen. Bovendien zou ik dan ook nog onderzoekskosten moeten betalen en had nog steeds geen notebook.

Ik eis de reparatiekosten terug.

Wij vinden dat Office centre hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Office centre?