Klacht OfficeCenter: beeldschermlamp laptop binnen 3 jaar kapot bij normaal gebruik

Dazzle

Ik heb minder dan 3 jaar geleden een laptop gekocht bij OfficeCenter. Nu lijkt het erop alsof de beeldschermlamp kapot is. Wanneer ik de laptop aanzet is het scherm heel donker en kan ik alleen heel vaag nog het bureaublad zien. Als ik de computer aansluit op een ander scherm kan ik het beeld daarop gewoon normaal zien. Ik heb de laptop normaal gebruikt, hij is nooit gevallen. Op dit moment kan ik de laptop eigenlijk niet meer gebruiken zoals ik zou willen (alleen aangesloten op de tv, maar dat is niet echt het idee van een laptop natuurlijk). Ik ben bij de winkel geweest maar daar zeggen ze dat aangezien de garantie van 2 jaar is verlopen alle kosten voor mij zijn. Nu is ons wel verteld dat de verwachte levensduur van deze laptop 5 jaar is. Ik las op de website van de consumentenbond dat bij normaal gebruik ook buiten de garantie eigenlijk reparatiekosten moeten worden vergoed. Hoe kan ik dit met de verkoper regelen?

Ik zou graag willen dat de reparatiekosten (deels) worden vergoed

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?