Klacht OfficeCenter: Bestelling geannuleerd, product niet geleverd, geen communicatie tot op heden

Klachtnummer
# 344154
Gebruiker
Rayan H
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de website van Staples.nl heb ik tijdens de black Friday sale een bestelling geplaatst voor 2 externe harde schijven. Hiervan ontving ik een bevestiging dat mijn bestelling definitief was en dat deze op korte termijn geleverd zou worden. Tijdens de black Friday periode werd er op de website geadverteerd met kortingspercentages die op zouden lopen tot aan 62%.

Enkele dagen later ontving ik een korte email van klantenservice medewerker Merel Knape dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn i.v.m een prijsfout. Ondanks mijn reacties en meerdere verzoeken heb ik geen enkel bericht meer van de klantenservice vernomen.

De oplossing

Mijn bestelling alsnog leveren.
Tevens de tijd nemen om mij op zijn minst te voorzien van een reactie op mijn verstuurde verzoeken en e-mails.
Excuses maken voor dit klantonvriendelijke gedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen