Klacht OfficeCenter: Geen levering zoals afgesproken en onbereikbare klantenservice

Klachtnummer
# 333705
Gebruiker
R.H. Buijsrogge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Staples belooft bij een online bestelling dat bij bestelling voor 15:30uur het bestelde de volgende dag wordt geleverd. Op de dag van levering heb ik nog geen mail ontvangen dat het pakket via GLS verstuurd is. Dus de klantenservice gebeld waarna ik 25 min. in de wacht werd gezet. Geen enkele info over het aantal wachtenden behalve het gebruikelijke irritante muziekje. Na 25 minuten werd de verbinding zomaar verbroken. Wat een waardeloze klantenservice.

De oplossing

Zich aan de afspraken houden en klantenservice verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen