Klacht OfficeCenter: Ipad nog steeds niet ontvangen. Volgens website binnen 2 werkdagen levering.

Klachtnummer
# 189540
Gebruiker
sacha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Staples een paar weken geleden online een Ipad besteld en betaald. Deze zou volgens de website binnen 2 werkdagen geleverd worden. Inmiddels zijn we 2 weken verder en ik heb nog geen Ipad binnen. Ik heb gebeld en gevraagd of ze me terug kunnen bellen op mijn buitenlandse nummer. Ik heb eveneens gemaild. Op de site staat dat ze binnen 24 uur alle mails beantwoorden. U raadt het al: nog steeds geen antwoord op mijn mails. Ook niemand die mij gebeld heeft. Ik vind dat ze niet zo met klanten om horen te gaan. Ofwel leveren ze en antwoorden ze. Kunnen ze dat niet waarmaken dan moeten ze de leveringsvoorwaarden wijzigen en de termijn wanneer ze antwoorden op mails.

De oplossing

Aangezien ik 550 Euro vooruit betaald heb zou ik graag per direct een reactie over:
a) wanneer het product geleverd gaat worden
b) in elk ander geval wil ik mijn geld onmiddellijk teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen