Klacht OfficeCenter: Naast het schoon maken cdrom speler nakijken laatje gaat niet meer open

Marga

Ik heb via Groupon een waardebon gekocht voor het laten schoonmaken van mijn pc.
Bij het af geven van mijn pc heb ik verzocht om naar de cd rom te kijken het laatje gaat niet meer open. Dit zouden ze doen dit werd ook vermeld op de bon. "de cd speler gaat niet meer eruit even nakijken "Mijn zoon heeft daar na de pc op gehaald. Bij thuis komst en aangesloten blijkt er aan de cd rom niets gedaan te zijn. Het bedrijf op gebeld en gevraagd of er naar gekeken is? Antwoord :
- ik weet het niet, mijn collega heeft er naar gekeken - oooh ik zie dat het een zelf gebouwde pc is . Kortom ik vraag : Kunnen jullie dit als nog voor mij alsnog nakijken, ik moet dan wel weer pc loskoppelen en opnieuw naar het bedrijf toe komen maar oké. Toen kwam het probleem: Na vele uhh tjaa - ze hadden de cd rom speler niet op voorraad , het was eigenlijk zelf heel makkelijk te doen. Dit soort reparaties deden ze niet . Zo klant onvriendelijk ik heb geen idee wat dit bedrijf doet behalve pc uit stofzuig

Helaas is die er niet

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?