Klacht OfficeCenter: Produkt niet geleverd, klantenservice komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 278088
Gebruiker
Trainer- NFB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Produkt (trainingsmateriaal voor symposium) vanuit webshop niet geleverd, zou volgende dag geleverd worden. Als dat er staat reken ik daar op. Hele dag gewacht op levering. Niet gebeurd. S Avonds elders materiaal moeten aanschaffen, veel tijd en onkosten. Klantenservice zou creditnota maken, tot op heden ook nog niet ontvangen.

De oplossing

Als geld van niet-geleverde produkt wordt teruggestort en onkosten vergoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen