Klacht OfficeCenter: Staples accepteert retour printer en orginele cartridges maar wordt er vooral zelf rijker van.

Bert

Staples is vooral goed voor zichzelf. Afgelopen zaterdag Epson XP-255 gekocht met extra cartridges in Staples Amsterdam. De printer voldeed niet. Staples nam het 2 dagen later niet retour omdat de cartridges in de printer al gebruikt waren. Bij installatie moet je de cartridges installeren volgens het boekje. De installatie lukte niet, printer vandaag 2 dagen later geprobeerd te retourneren, dit werd geweigerd. Het tegenvoorstel van de manager die zich niet liet zien: printer (50 euro) en de extra cartridges (66 euro) inleveren en het geld van de extra cartridges (66 euro) bij hoge uitzondering retour. Op de opmerking dat de cartridges nog in de orginele verpakking zaten en dat deze zowiezo geretourneerd konden worden en dat ik bij deze regeling gratis een printer inleverde die zij konden gebruiken werd niet gereageerd. Kortom koop geen printer bij Staples!!!!!

Ik wilde het volledige bedrag terug ook omdat ik jaren klant was. Maar wil nu vooral andere potentiele klanten waarschuwen voor dit addertje onder het gras. De printer heb ik daarom gehouden en ik neem mijn verlies dan maar. Nog blij dat ik van een dure Samsung printer heb afgezien.

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?