Klacht OfficeCenter: Staples levert niet terwijl het artikel courant is!

Roger Beer

Op 19 januari een Iphone 6 S 128 GB voor een op is op prijs besteld. Orderbevestiging gekregen. via Ideal betaald. Toestel zou binnen 2 werkdagen worden geleverd. Na 4 dagen een bericht via de mail gestuurd wanneer er geleverd zou worden. Na 2 dagen een bericht dat mijn klacht zou worden behandeld binnen 5 werkdagen. Gevraagd via de mail waarom ik 5 dagen op een antwoord moet wachten. Nog dezelfde dag een bericht dat het toestel niet meer geleverd kon worden omdat Staples deze niet meer bij de leverancier kan bestellen? Toestel is courant en volop te verkrijgen. ZELFS BIJ STAPLES IS DEZE TE BESTELLEN! Ik heb om nakoming van onze overeenkomst verzocht. Staples blijft beweren dat het toestel niet meer te bestellen is. Vandaag, 25 januari heb ik met Staples gebeld en aan een medewerkster (naam bij mij bekend) gevraagd of ik het genoemde toestel kon bestellen. Daar kreeg ik een bevestigend antwoord op. Ik vertelde haar dat ik het toestel had besteld en betaald maar dat Staples niet kon leveren. Zij vroeg mij het ordernummer van mijn bestelling. Ineens vertelde ze dat het toestel niet meer leverbaar is. Bij Staples zijn ze goed in het ontlopen van de waarheid, om nog netjes te blijven.

Ik wil alsnog het bestelde en betaalde toestel ontvangen.

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?