Opgelost door OfficeCenter: Staples weigert wel aanwezige software tegen de aangeboden actieprijs te leveren

content Opgelost
C. Bakker

Naar aanleiding van de folder 0501 begaf ik me naar de Staples shop in Deventer om daar 2x Norton Security deLuxe te kopen a 19,99 excl. Btw.
Er stond een stelling van Norton internet security maar na afrekenen bleek me dat deze fiks duurder was en dat was niet onze bedoeling. Factuurnummer VS51022788. Deze is dan ook direct gecrediteerd.

Het bedoelde product bleek niet voorradig en werd besteld….
De volgende dag werden we al gebeld: ze waren binnen en konden worden opgehaald.

Dus een dag later opnieuw naar de toch al moeilijk bereikbare vestiging van Staples in Deventer alwaar ik voor niets kwam.
De bestelde producten waren er wel maar NORTON weigerde een geldige kassacode af te geven en dus konden de bestelde artikelen niet geleverd worden.

Mijn vraag waarom ze dan niet even hadden kunnen bellen werd met een schouderophalen afgedaan…… hetgeen kennelijk tekenend is voor de stemming onder het personeel in uw Deventer vestiging. Ik heb al enkele keren eerder moeten reclameren omdat de berekende prijzen duurder waren dan die online van Staples. Dit soort kwesties brengt extra moeite en kosten met zich mee.

Kortom: we hebben het aardig gehad met deze firma zo, vandaar deze officiële klacht.

Dit hebben we hen gemaild (info@online.staples.nl) op zondag 4-2-2018 maar hierop is verder geen antwoord gekomen.....

Gewoon levering van de wel aanwezige software tegen de aanbiedingsprijs

OfficeCenter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

C. Bakker
Of het de mail naar info Staples geweest is of de melding hier... maar in elk geval werden we gebeld dat we nu een duurdere versie tegen de lagere prijs konden ophalen. Weliswaar bestond hun probleem op zich nog steeds maar deze (security de luxe) had zelfs een functie meer??? Hoe dan ook: daarmee zijn we akkoord gegaan en dus is hiermee ons probleem opgelost. Onze dank, het zal ongetwijfeld iets teweeg hebben gebracht. MVG C Bakker

Ook een klacht indienen over OfficeCenter?