Klacht Oger: Geen geld terug na retour bij OGER.NL

Klachtnummer
# 303225
Gebruiker
KoopNIKSbijOGER
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb online via OGER.nl een shortje besteld, deze heb ik dezelfde dag nog retour gedaan. Ik kreeg netjes een bericht met dat het pakket ontvangen is en dat het bedrag binnen 14 dagen terug gestort wordt op mijn rekening. Echter; na 14 dagen heb ik nog geen geld gehad en momenteel is het nu de 18e dag. Ik mail Oger hierover en ik wordt terug gebelt door ene Chantal, die mij verteld dat het pakket leeg aangetroffen is. Toen ik het pakketje had afgegeven aan PostNL is het niet gewogen waar ik bij stond, het gewicht zoals op de Track & Trace staat is 380gram. Ik heb de retourlabel van Oger gebruikt en het pakketje is tot 500€ verzekerd. Oger weigert het bedrag terug te storten.

De oplossing

Mijn geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen