Klacht OHRA: Klacht nooit afgehandeld

Klachtnummer
# 175875
Gebruiker
Sannepan
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heel bijzonder.
Na klacht na klacht reageert Ohra ineens wel nu ik hier mijn klacht plaats.
Sterker nog: ze hebben een kopij bijgevoegd waarin aangeboden werd mijn verzskering per mei te beiindigen.
ALS IK DE BRIEF DAADWERKELIJK TOEGESTUURD HAD GEKREGEN WAS HET NU KLAAR GEWEEST.
Maar niet dus. En een oplossing wordt nog steeds niet geboden en OOK HEB IK NOG STEEDS GEEN OPZEGGINGSBEVESTIGING GEKREGEN VAN DE LAATSTE 4X DAT IK OPGEZEGD HEB

De oplossing

GELD RETOUR ZOALS IN "de toegestuurde brief" en beeindiging verzekering!

6 reacties

  1. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Den Dikken,

    Wij stuurden uw klacht door naar de betreffende afdeling. U ontvangt spoedig een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  2. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Aub en dan ook echt per post!!!
  3. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Den Dikken,

    Wij ontvangen bericht van de betreffende afdeling.
    Zij stuurden u een e-mail met een voorstel van een tweetal data voor de beëindiging.
    Graag zien wij uw keuze tegemoet via het opgegeven e-mailadres.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  4. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Ik was toch heel duidelijk dat ik niet via de mail te benaceren ben, kunnen jullie nou echt noet lezen???????
  5. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Den Dikken,

    Excuses.
    Ik begreep het verkeerd van de betreffende afdeling.
    Zij stuurden u vandaag een brief over de afhandeling.
    In deze brief staat wel een e-mailadres waar u naar kan reageren als u wenst.

    Met vriendelijke groet,

    OHRA Webcare
  6. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Opzegging eindelijk geregeld, vertikken ze t alsnog dit te bevestigen, krijg je weeeeeer een factuur en polis

Ook een klacht indienen over OHRA?