Opgelost door OHRA: me decrelatie die ik correct invulde slecht afgehandeld en traag

jan-nico

ik deed een declaratie van een tandarts rekening en daar heb ik recht op want ik heb een tandarts verzekering daar van 250 euro.
na de vreselijke trage afhandeling van 30 dagen, blijkt het door een idioot afgehandeld te zijn die de scan van de declaratie niet kon lezen. ik ben zelf bril dragend maar ik kon die decrelatie scan prima zonder bril lezen.
ik ben nu de dupe dat ik me geld niet krijg het was zo een 259 euro en ik hoor 250 euro vergoed te krijgen en ondanks dat ik er recht op heb krijg ik het niet uitbetaald. ben al jaren bij ohra maar na dit geintje stap ik over zodra ik kan ik heb al 10 jaar niks gedecraleerd kon nooit bij een dokter ze horen blij te zijn met me.

simpel ik ben verzekerd bij tandarts voor 250 euro per jaar en eis dat heel snel de 250 van de rekening van 259 heel snel op me rekening staat. het is mijn recht
de bedrag is overgemaakt, denk dat ze toch een keer goed gekeken hebben.

OHRA
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over OHRA?