Klacht OHRA: Ohra/Delta Lloyd wijzigt mijn polisvoorwaarden van Nationaal Spaarfonds en nu zit ik in de problemen

Klachtnummer
# 320475
Gebruiker
S. Manasse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

deze klacht had ik geplaatst maar is verwijderd. heb een nieuwe geplaatst maar daar wordt niet op gereageerd. dan nu maar het kopie van de eerste klacht. Hoop dat OHRA/Delta Lloyad gaat reageren.


Klacht OHRA: polisvoorwaarden worden na overname ineens veranderd en zit ik in de problemen.
Klachtnummer
# 319548
Gebruiker
S. Manasse
Datum
25 augustus
1 reactie
Details
DE KLACHT
mijn dierenverzekering van Nationaal Spaarfonds is in 2016 overgenomen door OHRA/Delta LLoyd met dezelfde polisvoorwaarden, dat heb ik zwart op wit.
Nu veranderen ze de poliswaarden waardoor ik financieel en emotioneel in de probleem kom omdat ik de kosten niet meer kan betalen en nu genoodzaakt ben mijn hond te laten lijden of in te laten slapen want mijn hond is ziek en heeft regelmatig controle en hulp nodig. Ik heb weloverwogen mijn honden aangeschaft en de verzekering afgesloten dat als het nodig mocht zijn ik ze naar een arts kon brengen en dit kon betalen.
Het is toch niet mogelijk om zomaar de polisvoorwaarden te veranderen? Ik heb met OHRA Delta LLoyd de verzekering toen niet afgesloten maar met Nationaal Spaarfonds.zijn zij niet verplicht mij tot het overlijden van mijn honden deze voorwaarden te blijven handhaven? Ik kan ook niet veranderen van huisdierenverzekering omdat mijn honden ouder zijn dan 7 jaar PLUS de ziekte en mankementen niet meer worden verzekerd bij een nieuwe verzekering als het wel mogelijk zou zijn. ik sta met mijn rug tegen de muur.

bijgaand de brief die ik heb verstuurd naar OHRA/Delta LLoyd .
DE OPLOSSING
Meld misbruik
1 reactie
Auteur
OHRA
Datum 27 augustus
Beste heer/mevrouw Manasse,
We hebben uw klacht in behandeling genomen.
Binnen vijf werkdagen ontvangt u een reactie.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare

De oplossing

ik wil dat mijn polisvoorwaarden die ik met Nationaal Spaarfonds heb afgesloten worden gehanteerd tot dat mijn honden overleden zijn. Daar heb ik mee ingestemd in 2008 en 2011 toen ik de verzekering afsloot. Want dat kon ik betalen en dat kon ik mijn honden garanderen dat als ze ziek werden ik ze naar een dierenarts kon laten gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OHRA is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen