Klacht OHRA: Ohra neemt een loppje met de privacywet

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 303910
Gebruiker
Roberthans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ohra schrijft zijn verzekerden een mooie brief waarin staat dat er een nieuwe privacywet van kracht wordt en dat ohra ervan uitgaat dat iedereen automatisch instemt met de nieuwe, ongespeficeerde privacyregels van ohra. De wet zegt dat iedereen expliciet toestemming moet geven voor het delen van gegevens. Ohra zegt gegevens te delen met derde partijen en zegt niet welke partijen dat zijn. Ik meen dat de wet dat anders voorschrijft.

De oplossing

Ohra dient de wet te volgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OHRA is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Roberthans
    Datum
    Het uitblijven van een reactie zegt veel over het respect dat ohra voor zijn klanten heeft

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roberthans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelfs geen enkele reactie. Ohra heeft kennelijk geen enkel respect voor zijn klanten
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen