Klacht OHRA: Ohra schrijft mijn MacBook veel te snel af

J. Jongman

Mijn MacBook is door water beschadigd en werkt niet meer, de reparatie kost ruim € 950. Ik ben verzekerd bij Ohra, en zij geven een zeer beperkte vergoeding omdat ze alle laptops afschrijven in 4 jaar. Ik ben het daar niet mee eens omdat een Apple computer een langere, vaak dubbele levensduur heeft dan andere laptops.
Ohra maakt geen verschil.

Ohra gaat een andere afschrijvings tabel gebruiken voor Apple computers

J. Jongman
    Ik heb helemaal nog niks gehoordvan Ohra, dat valt me tegen. Niet eens een ontvangstbevestiging. 😥
    OHRA
    Beste heer/mevrouw Jongman,
    Sorry voor onze late reactie! Deze klacht is aan onze aandacht ontsnapt. Ik zet de klacht alsnog voor je uit bij de betreffende afdeling. Binnen maximaal 10 werkdagen ontvang je een reactie.

OHRA Webcare
    Goedenavond Ohra,
    Dankjewel voor de reactie, ik hoor graag jullie reactie,
    Vriendelijke groet,

J. Jongman
    Hallo Ohra, inmiddels is dit mijn teeede herinnering via klachtenkompas en nog steeds heb ik geen reactie ontvangen.
    Dit stelt mij erg teleur.
    Zoudt u mij kunnen vertellen wat de stand van zaken is tav mijn klacht?
    Vriendelijke groet
    J. Jongman
    Dit stelt mij erg teleur.
    Zoudt u mij kunnen vertellen wat de stand van zaken is tav mijn klacht?
    Vriendelijke groet
    Hallo Ohra,
    Het blijft maar stil rond mijn klacht. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie een reactie kunnen geven. Het liefst inhoudelijk, maar ook een reactie waarin jullie uitleggen waarom het zo lang duurt is al fijn.

Voor de volledigheid: dit is al de derde reminder na mijn klacht
    Beste Ohra
    Kennelijk werkt het zo bij Klachtenkompas: om de 5 dagen krijg ik een herinnering dat de klacht nog niet is verwerkt. Doe me een plezier en reageer.....

J. Jongman
Ohra blijft volhouden dat alle computers een even lange levensduur hebben. Ik blijf het daarmee oneens; Apple MacBooks blijven veel langer actueel en bruikbaar dan standaard laptops. Een dubbele levensduur is heel normaal. Ik ben hier zeer teleurgesteld over.

Ook een klacht indienen over OHRA?