Klacht OHRA: Ohra wijst claim af.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 48706
Gebruiker
Yahia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

2 Januari heb ik een aanrijding gehad, waarbij de tegenpartij zijn schuld heeft erkend. Het aanrijdingsformulier was daarom ook door beiden ondertekend.

Deze heb ik de volgende dag meteen ingescand en gestuurd naar Ohra. De maandag erop kon er meteen een expert gestuurd worden om de schade te beoordelen. Deze expert kwam op maandag 6 januari naar de auto kijken.

De woensdag (8 januari) erop heeft Ohra een bevestigingsmail verstuurd, waarin zij vermelden de stukken ontvangen te hebben. Na die mail heb ik de reparateur verzocht te starten met de reparatie, wat hij ook heeft gedaan.

Na de bevestiging heb ik de reparateur verzocht te starten met de reparatie. Op 20 januari kwam er weer expert naar de auto kijken. De reparatie was in een ver gevorderd stadium gaf ik aan, maar ze mochten van mij kijken. Uitkomst van dit bezoek is dat de claim is afgewezen gisteren. Omdat de schade af zou wijken, hoe kan die conclusie getrokken worden terwijl de auto zo goed als klaar was?!

De oplossing

Mijn claim serieus nemen en afwikkelen!

Verhaal hierboven is een samenvatting van een samenvatting, verhaal staat inmiddels ook op kassa.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OHRA is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Yahia
    Datum
    Beste consumenten,Om een update te geven. Ohra heeft mij gebeld, nadat zij beloofden om tot een oplossing te komen op basis van mijn topic op kassa van de vara. Hun oplossing was of ik mij niet zo via internet wou uitspreken over het bedrijf. Ik moest een brief schrijven, terwijl zij beloofden tot een oplossing te komen.De gehele situatie is al reeds bekend bij hen, dus een beetje hypocriet dit. Daarnaast is alle communicatie tot op heden per digitaal gegaan, behalve de afwijzing.
  2. Auteur
    Yahia
    Datum
    Er is totaal geen gehoor gegeven aan mijn klacht, schandalig voor een bedrijf als Ohra.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yahia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen