Klacht OHRA: Onterecht slecht behandeld aan de telefoon en expres niet geholpen

Klachtnummer
# 638578
Gebruiker
marmar88
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Net gebeld naar OHRA en werd ontzettend onfatsoenlijk behandeld door de persoon die ik aan de telefoon kreeg. Ze beantwoordde mijn vragen niet duidelijk en ging met mij in discussie over iets waar ik niet eens voor belde. Ze leek een stressvolle dag te hebben wat ze persoonlijk en onprofessioneel op mij afreageerde en heeft de telefoon erop gesmeten zonder me verder te helpen. Ik wou dat ik de naam onthouden had van degene die ik aan de telefoon had, want ik zou haar willen aanraden haar frustraties misschien elders af te reageren of een andere baan te zoeken. De persoon die ik daarna an de telefoon kreeg legde mij tenminste helder en vriendelijk uit hoe het in elkaar zat en binnen een paar minuten wist ik waar ik aan toe was. Al met al, jammer van de eerste persoon aan de lijn, maar toch fijn dat er andere mensen werken die WEL behulpzaam zijn.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat voortaan als ik bel ik niet als grof vuil behandeld word, maar dat mijn vragen gewoon netjes en -duidelijk- beantwoord worden. Daar heb ik immers als verzekerde recht op lijkt me.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen