Klacht OHRA: Schade ruit.

Klachtnummer
# 79015
Gebruiker
GBlom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De ruit is wel verwisseld, maar de overige schade (aan verf) komt op eigen bordje. Dat viel erg tegen! Heb nu zelf schilder besteld, herstel verfwerkzaamheden moeten nog plaatsvinden.

De oplossing

Dat OHRA regelt dat ook schade aan verf wordt gerepareerd, zodat raam is als vóór vervanging ruit.

3 reacties

  1. Auteur
    OHRA
    Datum
    Beste heer/mevrouw Blom,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Met vriendelijke groet,OHRA Webcare
  2. Auteur
    OHRA
    Datum
    Beste heer/mevrouw Blom, Inmiddels is er contact met u opgenomen en is er een oplossing geboden. Wij gaan er vanuit dat het probleem hiermee is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  3. Auteur
    GBlom
    Datum
    Op zich prettig dat Ohra mij tegemoet is gekomen. Anderzijds zou een verbetering van de schadeprocedure in dergelijke gevallen beter zijn geweest. Het argument dat 'niet één schadeverzekering het zo doet', is wat magertjes.

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen