Klacht OHRA: Schande van ohra en de expert ( Dhr .Rutten ) : Klacht OHRA

Msmits

KLACHT Geachte lezers hier bij wil ik u mededelen dat ohra een schande bedrijf eigenlijk is we hebben sinds 5 weken waterschade thuis door de wasmachine er is veel schade onder andere aan de laminaten 2 weken na dat we schade hebben gemeld komt er een contra -expert is langs ( dhr. Rutten ) hij voert zijn werk heel snel uit op een haastige manier we begrepen er niets van hij was in 5 min klaar en heeft een bedrag van niet eens tweeduizend (2.000)geschreven de zogenaamde contra- expert die langs was gekomen hij heeft ook de bon meegenomen die we van de reparateur hadden gekregen met daar in vermeld het schade van wasmachine enz.. ondanks alle bewijs worden we gebeld van ohra dat de schade expert eigenlijk niet eens was met de besluit wij wachten op de mail van ohra daarmee gaan we naar de rechter stappen en 12 familie leden van ons gaan weg bij de ohra zeer ontevreden klantenservice van ohra geeft je een naar gevoel ze willen je nog ongelijk geven

GEWENSTE OPLOSSING oplossing gaat namelijk zo ik ontvang brief van de ohra aan de hand van dat ga ik het aanpakken ik wou eigenlijk niet zo ver brengen maar als ohra mij vies gevoel wilt geven dan weten ze niet met wie ze echt te maken hebben ik denk dat( DAS) hun goed kan aanpakken ik ken genoeg gedupeerden ook van ohra met op de beurs echt een schande bv ik raad Echt iedereen af bij ohra te verzekeren jullie zullen spijt krijgen meen ik echt

OHRA is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.