Klacht OHRA: telefonisch is er te lange wachttijd en je wordt niet teruggebeld

Klachtnummer
# 185124
Gebruiker
maria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als je belt is er gelijk een wachttijd. Na ongeveer 10 min. krijg je een bandje te horen, dat je beter
terug kunt bellen omdat de wachttijd langer gaat duren. Dit kunnen ze wel gelijk aan je doorgeven zodra het druk is. 4 keer gebeld, toen kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. Ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd!

De oplossing

Als de wachttijd langer gaat duren, gelijk via een bandje telefonisch doorgeven aan
de klant en niet pas na bijna 10 min. Voor zorgen dat de wachttijden minimaal blijven.

2 reacties

  1. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Van Kooij,

    Wij stuurden uw klacht door naar de betreffende afdeling. U ontvangt spoedig een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  2. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Van Kooij,

    Omdat we u telefonisch niet konden bereiken, stuurden wij u een e-mail.
    Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen