Klacht OHRA: Vergoeding No Tube

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170556
Gebruiker
Audje
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Onze dochter heeft ruim twee jaar sondevoeding gekregen. Op aanraden van twee kinderartsen zijn wij aan het No Tube Netcoaching programma begonnen. Wij hadden onder begeleiding van professionals al diverse pogingen in Nederland gedaan. No Tube zagen de kinderartsen als beste oplossing voor onze dochter. Het fijne van de Netcoaching is dat het in een veilige thuissituatie plaats vindt wat voor onze dochter met enige ziekenhuis trauma's erg fijn is. Nu is onze dochter gelukkig vrij van de sonde alleen wil Ohra het niet vergoeden wegens gebrek aan wetenschappelijk bewijs. We zijn zeer teleurgesteld omdat wij geen andere oplossing meer zagen als No Tube en omdat we weten dat andere ouders het wel vergoed hebben gekregen uit coulance.

Gewenste oplossing

Vergoeding No Tube
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte mevrouw Van Egmond,

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  2. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Van Egmond,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Binnen enkele dagen ontvangt u een reactie van onze afdeling Klachten. Zij sturen u een brief.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  3. Auteur
    Audje
    Datum
    Het wordt niet vergoed
  4. Auteur
    Audje
    Datum
    Niet vergoed

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen