Klacht OHRA: Vergoeding No Tube

Audje

Onze dochter heeft ruim twee jaar sondevoeding gekregen. Op aanraden van twee kinderartsen zijn wij aan het No Tube Netcoaching programma begonnen. Wij hadden onder begeleiding van professionals al diverse pogingen in Nederland gedaan. No Tube zagen de kinderartsen als beste oplossing voor onze dochter. Het fijne van de Netcoaching is dat het in een veilige thuissituatie plaats vindt wat voor onze dochter met enige ziekenhuis trauma's erg fijn is. Nu is onze dochter gelukkig vrij van de sonde alleen wil Ohra het niet vergoeden wegens gebrek aan wetenschappelijk bewijs. We zijn zeer teleurgesteld omdat wij geen andere oplossing meer zagen als No Tube en omdat we weten dat andere ouders het wel vergoed hebben gekregen uit coulance.

Vergoeding No Tube

OHRA
    Geachte mevrouw Van Egmond,

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

OHRA Webcare
    OHRA
    Geachte heer of mevrouw Van Egmond,

Uw klacht is in behandeling genomen. Binnen enkele dagen ontvangt u een reactie van onze afdeling Klachten. Zij sturen u een brief.

OHRA Webcare
    Het wordt niet vergoed
    Niet vergoed

Ook een klacht indienen over OHRA?