Opgelost door OHRA: Voor een openstaand bedrag van 152,36 geroyeerd worden! En nergens anders aangenomen worden.

E. Okuman

Afgelopen juli is mijn autoverzekering beëindigd door de verzekeraar vanwege een betalingsachterstand van € 152,36. Ik neem vanaf 2009 (eerder zelfs poosje weggeweest) diverse producten af en dit is de manier waarop ze met trouwe klanten omgaan! Bestaat die term nog wel!
Ik kamp sinds februari met gezondheidsproblemen dit raakte zijn dieptepunt net in de periode, ik ben nu aan de herstellende kant en ben net terug van een 4 wekelijkse verplichte vakantie. Ik heb in de laatste week van mijn vakantie contact gehad met Ohra via de chat met het verzoek mij opnieuw aan te nemen. Dit is met een "Nee" helaas verkocht. Nu ben ik ruim 10 dgn bezig om een verzekering af te sluiten en niemand die me aanneemt! Je komt enkel uit op 1 verzekeraar die je tegen hele hoge kosten wilt dekken met de eis van 3 jaar afname en echt veel keus heb je niet want alle verzekeraars zullen je 2 jaar lang straffen! Is dit een complot, samenzwering van alle verzekeraars, jeetje wat wordt je enorm beboet! + een brief van RDW ontvangen met een boeteoplegging van € 400,-. Alsof we niet genoeg aan alles betalen, LAAT MAAR KOMEN.

De verzekering opnieuw aanmelden.

E. Okuman
    Doordat het mij enorm dwars zat heb ik op 30-09 nogmaals gebeld met Ohra en situatie opnieuw uitgelegd. Ik ben opnieuw aangenomen met de eis te betalen met terugwerkende kracht. Super blij met de oplossing!

E. Okuman

Ook een klacht indienen over OHRA?