Opgelost door OHRA: weigering verzekeren vervangende auto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177339
Gebruiker
sepp
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bus op grijs kenteken (Hyundai H200) voor vervoer mindervalide is aan vervanging toe. Ohra geeft aan dat zij dit soort busjes niet meer verzekeren. we kunnen de lopende verzekering dus niet voortzetten voor onze nieuwe (Hyundai H300) bus . We hebben nog geen schade ingediend in de tijd dat de huidige verzekering loopt.

De oplossing

voortzetting van onze verzekering voor onze nieuwe Vervangende bus.

3 reacties

  1. Auteur
    OHRA
    Datum
    Geachte heer Helbers,

    Wij nemen uw klacht in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van onze klachtenafdeling.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  2. Auteur
    OHRA
    Datum
    Beste heer Helbers,

    Wij ontvingen bericht dat er telefonisch contact is geweest.
    Onze klachtenafdeling gaf aan dat uw de autobus alsnog bij ons kan verzekeren.

    Wij vertrouwen erop dat uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    OHRA Webcare
  3. Auteur
    sepp
    Datum
    Ohra is alsnog bereid om voor bestaande klanten een uitzondering te maken. We kunnen indien gewenst de verzekering voortzetten voor onze nieuwe bus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sepp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OHRA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen