Klacht Oktoberfestwinkel.nl: Te laat leveren en slecht bereikbaar
Details
Klacht
Zeer slecht bereikbaar en voor 20.00 besteld is de volgende dag in huis is onzin.Allereerst probeer je telefonisch contact te krijgen op woensdag .... na lang wachten ( 10 minuten!!! ) de verbinding zelf maar verbroken , dan toch maar proberen te gokken en hopen dat t goed komt. Tijd zat dus....
Bestelling geplaatst in de middag.... savonds bericht van post nl dat men d'r volgende dag komt leveren.... nou mooi niet want er veranderd niets aan de track en trace.
Ik op vrijdagmiddag maar gebeld.... ze nemen zowaar ook nog op... ja er is een container zoek 😂😂😂😂hoe verzinnen ze het, dit is een standaard opmerking aangezien ze het pakket nog niet eens hadden aangeboden bij PostNL... de klant weet toch niet hoe het werkt denken ze vast....
Toevallig wel de 2e keer dat we bij deze webshop iets bestellen en dat het fout gaat.... en dan zo een lulsmoes...
Onvoorstrlbaar
Gewenste oplossing
Zending komt te laat binnen op zaterdag dus moet ik alsnog gaan huren, dat kost mij € 30,- en dan mag ik daar 28 km voor rijden, is ca 5,50 bij 19 cent per km... ofwel extra kosten zijn al ca 35,00 euroDus ik ga er vanuit dat men het volledige bedrag terugstort na ontvangst van het teruggestuurde pakket + de gemaakte onkosten.
Of
Men stort mijn kosten terug, 35,-
Dan houdt ik het pakket, ook als het op maandag pas aankomt
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.