Klacht Oldnewthings.nl: Geen service.

Klachtnummer
# 80338
Gebruiker
bordeaux
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het probleem:
In juni een lederen handtas gekocht op markt in
Purmerend bij webwinkel: www.Oldnewthings.nl.
Na drie weken rits stuk. Een week later, dus vier weken na aankoop weer naar
Purmerend gegaan om te kijken of mevrouw iets kon compenseren. Kreeg te horen dat ik beter had moeten uitkijken, dat ze NOOIT compensatie gaf voor een aankoop, en trots was op haar manier van zaken doen. Bij aankoop waren alle ritsen goed.Op website geen telefoonnet, wel een emailadres Info@oldnewthings.nl. Hier twee keer een mail heen gestuurd, zonder reactie. Nu wilde ik via klachten kompas een klacht indienen, maar bij invullen gegevens werd er aangegeven dat email adres ongeldig is. Dus bedrijf is niet te traceren. Adres is in telefoonboek niet te achterhalen. Mijn vraag aan u is of ik via u toch een k lacht bij klachten kompas kan neerleggen. Vriendelijke groet, JM.Reijn

De oplossing

Compensatie. En goede bereikbaarheid via mail of telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oldnewthings.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oldnewthings.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen