Opgelost door Olijfboom Haaren: Bedrijf levert bestelling niet en houdt zich niet aan afspraken.

content Opgelost
Muis2018

Via de website een pot besteld en betaald (inclusief €20 verzendkosten). Na een week contact opgenomen met de vraag wanneer de pot geleverd wordt. Het bedrijf blijkt de pot niet te kunnen/willen leveren voor €20, aangezien het negatieve ervaringen heeft gehad met leveringen door DHL (pot stuk geleverd). Er werd gevraagd of we bereid waren een extra bedrag van €20 te betalen, zodat de pot als palletvracht verzonden kan worden. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan, De verkoper zou de volgende week terug te bellen. Dat is niet gebeurd. Inmiddels hebben wij drie mails gestuurd met het verzoek ons te informeren over het verloop van onze bestelling, maar er wordt niet gereageerd. We hebben twee keer telefonisch contact opgenomen met Olijfboom Haaren, waarbij ons werd toegezegd dat we teruggebeld zouden worden. Ook dit is niet gebeurd. Wel werd ons gevraagd of we de pot niet zelf konden komen ophalen. Aangezien dit ons 3,5 uur aan reistijd kost, zijn we ook hier niet mee akkoord gegaan. Inmiddels is het (op een paar dagen na) een maand geleden dat de bestelling is geplaatst. Op de webshop staan de potten overigens nog steeds te koop...met €20 verzendkosten.

De bestelling alsnog leveren en de gemaakte fout m.b.t. verzendkosten zelf voor haar rekening nemen.

Wij vinden dat Olijfboom Haaren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Muis2018
Artikel is alsnog geleverd.

Ook een klacht indienen over Olijfboom Haaren?