Opgelost door Olijfboom Haaren: Bedrijf levert bestelling niet en houdt zich niet aan afspraken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 537135
Gebruiker
Muis2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de website een pot besteld en betaald (inclusief €20 verzendkosten). Na een week contact opgenomen met de vraag wanneer de pot geleverd wordt. Het bedrijf blijkt de pot niet te kunnen/willen leveren voor €20, aangezien het negatieve ervaringen heeft gehad met leveringen door DHL (pot stuk geleverd). Er werd gevraagd of we bereid waren een extra bedrag van €20 te betalen, zodat de pot als palletvracht verzonden kan worden. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan, De verkoper zou de volgende week terug te bellen. Dat is niet gebeurd. Inmiddels hebben wij drie mails gestuurd met het verzoek ons te informeren over het verloop van onze bestelling, maar er wordt niet gereageerd. We hebben twee keer telefonisch contact opgenomen met Olijfboom Haaren, waarbij ons werd toegezegd dat we teruggebeld zouden worden. Ook dit is niet gebeurd. Wel werd ons gevraagd of we de pot niet zelf konden komen ophalen. Aangezien dit ons 3,5 uur aan reistijd kost, zijn we ook hier niet mee akkoord gegaan. Inmiddels is het (op een paar dagen na) een maand geleden dat de bestelling is geplaatst. Op de webshop staan de potten overigens nog steeds te koop...met €20 verzendkosten.

De oplossing

De bestelling alsnog leveren en de gemaakte fout m.b.t. verzendkosten zelf voor haar rekening nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Olijfboom Haaren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Muis2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Artikel is alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Olijfboom Haaren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen