Klacht OLVG: Horen en handelen. Niet overlaten aan patienten

Klachtnummer
# 357540
Gebruiker
#Nicolaas54321#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij aanmelden moet je je legitimeren. Bij inschrijving maken ze een foto van je om te zien of jij het bent. Ondanks dat ze een foto van je hebben moet je je bij het aanmelden wederom legitimeren!!!!!
Het lijkt of ze om werk verlegen zitten. Het loopt steeds uit bij het aanmelden vanwege het zoeken van id. Een kopie wordt niet geaccepteerd. Men kan ook overdrijven met id plicht!!!!

Bij plastische chirurgie laten ze de patiënt het werk doen. Wanneer een verslag wordt gecast en het is niet leesbaar, zal de assistente niet zelf aktie maar ze laten de patient ervoor opdraaien om leesbare verslag op te vragen
Plastisch chirurg luistert, maar hoort je niet. Geeft vervolgens een onjuiste verwijzing. Waarop de patiënt deze wederom moet vragen om de juiste verwijzing. Weer weken voorbij!!!!

De oplossing

Niet herhaaldelijk legitimeren, als ze je foto hebben met alle persoonsgegevens.

Niet alleen luisteren en knikken, maar ook horen wat de patient vertelt. Is het niet duidelijk voor de behandelaar dan doorvragen en aangeven wat er niet duidelijk is wat de patient vertelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OLVG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OLVG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen