Klacht OLVG: I had a scheduled appointment that lasted for maximum 10mins and I got a bill of 220 euros.

Klachtnummer
# 397464
Gebruiker
Olvg_Cardio_MP#001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I had a scheduled appointment that lasted for maximum 10mins, and I got a bill of 220 euros.
During the appointment I showed the doctor the results of my previous heart checkup and we talked about it. I didn't have any extra checkup, no scan etc, so the main activity with the doctor was to discuss.

De oplossing

I want to know whether there is a checklist of services that I received that justifies that amount.
If the amount is not justified, I want to pay only the justifiable amount and get back the rest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OLVG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OLVG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen