Klacht OLVG: LAAT U NOOIT OPEREREN DOOR DONKERVOORT EN HAGEMEIJER !!!

Nadia Bernisse

OLVG CHIRURGEN DONKERVOORT EN HAGEMEIJER

Laat u nooit behandelen en/of opereren door chirurg Donkervoort van het OLVG. Zij is een bewijsbaar leugenachtige horrorarts. Zij heeft mij bewijsbaar een verkeerde diagnose gegeven en bewijsbaar een verkeerde operatie gegeven met verminking tot gevolg maar ze ontkent alles. Ze ontkent haar medische fouten.

In een gesprek probeerde ze mij haar verkeerde diagnose op een zeer manipulatieve en indoctrinerende manier aan te praten waarbij ze loog over alles. Het gemak waarop ze loog was ook te eng. Dit gesprek heb ik opgenomen op tape en daarom bewijsbaar dat ze op haar gemak leugenachtig is bij gesprekken over haar medische fouten. Zaken die ze benoemde op het gesprek klopte totaal niet met de geschiedenis van mijn medisch dossier.

Omdat zij de nieuwe aandoening verzonnen had klopt mijn medisch dossier nu dus niet meer. Ik heb Wettelijk gezien het recht op een kloppend medisch dossier.

Toen ik bij de klachtenfunctionaris een klacht indiende hierover stuurde hij mij naar hun advocaten. Hij kon heel makkelijk en duidelijk zien dat Donkervoort (per ongeluk) medische fouten had gemaakt maar hij deed er niets aan. Sterker nog, Donkervoort begon ook bewijsbaar tegen de klachtenfunctionaris te liegen en hij vond het prima. Waar heb je een klachtenfunctionaris dan voor? Bij het OLVG heerst duidelijk een ouwe jongens krentenbrood cultuur.

Een horrorarts herken je als deze zegt dat je absoluut geen second opinion moet nemen bij een bizar abnormaal uitziende wond die deze horrorarts zelf veroorzaakt heeft. In het gesprek met Donkervoort hoor je haar 3X tegen mij zeggen dat ik absoluut geen second opinion moet nemen. Dit maakt haar dus een horrorarts.

Laat u ook nooit behandelen en/of opereren door chirurg Hagemeijer want zij is te dom om te poepen. Zij trekt zonder diagnose nagels uit vingers en maakt je wijs dat nagels vanuit het nagelbed groeien en wel binnen 30 dagen. Zij heeft in haar schrijven via de klachtenfunctionaris van het OLVG ook toegegeven aan mij dat ze dit zo uitlegt. Maar in werkelijkheid groeit een nagel vanuit de onderkant omhoog en duurt het 4-6 maanden voordat een nagel volgroeid is.

Nu ga ik een klacht indienen bij het Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg om mijn medisch dossier kloppend te krijgen. Nu worden er bij het Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg voor niets mensen aan het werk gezet want alles staat al zwart op wit tevens op tape. Belachelijk dat dit zo moet!

Ik wil dat mijn medisch dossier kloppend gemaakt wordt. Er staan nu aandoeningen in die ik bewijsbaar nooit gehad heb. Het OLVG is hiermee bekend maar ze doen er niets aan. Hiermee overtreden ze Wetten.

Wij vinden dat OLVG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OLVG?