Klacht OLVG: OLVG schuift probleem af op patiënt

Klachtnummer
# 311817
Gebruiker
Fiko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze week echo laten maken van mijn lever voor mijn jaarlijkse onderzoek(drager hepatitis b). Hierna ben ik gebeld door een onbeschofte secretaresse van de OLVG Maag- darm & lever poli. Dat ik volgende week een afspraak heb, maar geen bloed heb geprikt. secretaresse annuleert daarom zonder overleg mijn afspraak dat een half jaar geleden is gemaakt. Vervolgens vertelt ze doodleuk dat er weer een plekje over 6 maanden is.

De behandelde arts heeft het enorm druk en nu hebben ze een smoes om mijn afspraak te annuleren. Maar hun probleem moeten ze niet op mij afschuiven. En mijn uitslag over de echo dan? of mijn algehele malaise moeten we daarover niet praten dan OLVG?

In de tussentijd wordt er door OLVG geen verantwoordelijkheid genomen als ik zometeen omval.

De oplossing

Ik heb recht op mijn gesprek met de arts over o.a. de uitslag van mijn echo. Een secretaresse is volgens mij niet zomaar bevoegd om die te annuleren omdat de arts het te druk heeft. Dat moeten ze maar op een ander manier oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OLVG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OLVG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen