Klacht OLVG: onterechte declaratie, voel me erin geluisd

Klachtnummer
# 528578
Gebruiker
S Sewraj
Datum
0 reacties

Details

Klacht

September 2020 moest ik een foto laten maken van mijn pink. Resultaat was dat ze een breuk konden zien en ik kon mee naar de spoedeisende hulp. toen. Waar ik vervolgens 2 uur heb gewacht. Toen de arts uiteindelijk kwam kreeg ik te horen dat er niets meer aan te doen is en kon ik weer weg.
Vandaag krijg ik een rekening van 263 euro van het ziekenhuis.
Gebeld naar de verzekering heb het verhaal uitgelegd. advies gekregen om contact op te nemen met het ziekenhuis. Heb afdeling debiteuren gesproken van het olvg en wordt mij verteld dat als je naar spoedeisende hulp gaat is er een start tarief van 250 eu en als een een arts komt om je te vertellen dat er niets aan te doen is betaal je daar nog eens een tarief voor.
Zou het ziekenhuis je niet moeten informeren als ze je naar spoedeisende hulp brengen dat dat dan 250 euro gaat kosten?
Ik ben helemaal verbaasd van deze actie .

Gewenste oplossing

Weet niet zo goed,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OLVG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OLVG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen