Klacht Omaklaasje.nl: Niet leveren van betaalde producten.

Leon

op zondag 14 juni j.l. heb ik een platenkoffer besteld op de webshop www.omaklaasje.nl. Na vier dagen belde ik, om te vragen wat de status van het pakketje was. Helaas geen gehoor. Na later nog eens twee keer te bellen de voicemail ingesproken, meneer geeft cursussen aldus de voicemail. Aangezien ik geen reactie gehad heb, ook een "contact"-formulier ingevuld, maar ook hierop nog steeds geen reactie. Inmiddels heb ik wederom zijn voicemail ingesproken en hem verteld verdere stappen te ondernemen wanneer ik geen reactie zou krijgen. Vandaar ook hier mijn melding. Op de site van dit bedrijf zag ik een bericht van iemand die ook niets ontvangen heeft. Ik heb contact gezocht met de persoon en deze persoon krijgt ook op geen enkele manier contact. Graag contact opnemen!

Z.s.m. de platenkoffer versturen of het geld terugboeken. Wanneer geen van deze acties wordt ondernomen binnen 5 dagen, zal ik aangifte doen bij de politie.

Wij vinden dat Omaklaasje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Omaklaasje.nl?