Klacht Ombouwwinkel.nl: Onvolledige levering + geen reactie + retourzending geweigerd

John

18 december bij ombouwwinkel.nl een XBOX360 pakket besteld met een extra controller. Bestelnummer 100000686. Totaalprijs 411,96 euro.
21 december levering ontvangen, echter zonder de extra controller en kinect sensor.
21 december klantenservice gemaild met vraag of deze ontbrekende artikelen nageleverd worden of dat er iets mis gegaan is. Geen reactie op gehad.
Ook meerdere malen gebeld. Niet opgenomen.
24 december vervolgmail gestuurd. Wederom geen reactie.
Meegeleverd USB drive werkt ook niet meer sinds 24 december.
25 december gemaild dat ik niet tevreden ben en dat ik de bestelling retourneer. Aangegeven dat ik de verzendkosten voor mijn rekening zal nemen. Gevraagd om terugbetaling van 406,21
Deze mail ook bijgevoegd bij retourzending.
27 december retourzending aangeboden bij PostNL. Track & trace nummer doorgegeven aan leverancier. Retourzending in geweigerd door leverancier.
Verwacht pakket een dezer dagen weer terug te ontvangen.

Mijn voorkeur heeft geld terug. Een volledig nieuwe levering is ook bespreekbaar.

Wij vinden dat Ombouwwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ombouwwinkel.nl?