Klacht Omega Markt: Omega Markt weigert besteld product terug te nemen.

S. Baden - Brouwers

Ik heb op 18 mei jl. bij Omega Markt filters voor mondkapjes besteld. Op 17 juni jl. had ik de filters nog niet ontvangen en heb ik Omega Markt gemaild dat ik de filters inmiddels niet meer nodig had vanwege de lange levertijd. De dag erna (18 juni jl.) kreeg ik opeens de bestelling binnen. Ik heb nog diezelfde dag gemeld dat ik de bestelling wil retourneren en mijn geld terug wil ontvangen. Op 19 juni jl. meldt Omega Markt dat mijn retourverzoek wordt geweigerd omdat een aantal producten van hun (men noemt nu mondkapjes) niet kunnen worden teruggestuurd. Ik ben het hiermee in dit geval niet eens: de filters zitten nog gewoon in de originele verpakking (ik heb ze dus niet gebruikt) en daarnaast heb ik al voordat ik de filters heb ontvangen, aangegeven dat ik de filters niet meer nodig heb.

Ik wil de filters voor de mondkapjes terugsturen en daarna mijn geld terug ontvangen.

Wij vinden dat Omega Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Omega Markt?