Klacht Omegaslim.nl: 210 euro?

Claudia

In de maand September heb ik een proefpakket besteld bij omegaslim maar niet goed opgelet wat de voorwaarden waren. Ik heb 68,00 betaald en de verzendkosten. Hierna heb ik dagen geprobeerd om omegaslim te kunnen bereiken, werd er steeds uitgegooid of er werd helemaal niet opgenomen. Hierna kreeg ik weer een rekening van 80,00 en omegaslim kon mij niet vertellen waarvan dit was, volgens een medewerker was er een fout gemaakt maar ze kon niet uitzoeken wat dit was en ik was verplicht dit gewoon te betalen dus toch maar gedaan om hogere kosten te voorkomen en nu de klap op de vuurpijl: weer een rekening. Omega slim en het incassobureau hadden mij verzekerd dat ik niks meer open had staan na de rekening van 80,00 en nu toch weer een rekening van 50'00. Ik kan geen specificaties krijgen van de incasso en omegaslim is ook niet behulpzaam. Ik wil weten waarvoor ik betaal. Afspraken komen ze niet na. Wat moet ik doen?!

Specificatie en de laatste rekeningen terug krijgen

Wij vinden dat Omegaslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Omegaslim.nl?