Klacht Omegaslim.nl: Contract opgezegd, toch rekening

Klachtnummer
# 138791
Gebruiker
Lin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na Ontvangst van proefpakket van omegaslim netjes opgezegd via account. Ik kreeg meteen de melding dat ik mijn account heb opgezegd en dat er geen vervolgzendingen meer komen.. Proefpakket heb ik gehouden en netjes €68,-- betaald. In oktober niets ontvangen. Ik ging er dus vanuit dat het netjes was afgehandeld. Maar in november kreeg ik alsnog een melding dat er een pakketje werd verzonden! Er werd een pakketje aangeboden. Die heb ik geweigerd. Nu krijg ik wel een rekening van € 68,--. Op mijn uitleg (via de mail) dat ik allang heb opgezegd krijg ik als antwoord dat ze geen opzegging hebben ontvangen, dat ik een 2e zending heb gehad en dat ik moet betalen.

Ik heb op mijn account staan dat mijn abonnement is stopgezet, er is alleen in september een pakketje gestuurd die ik netjes heb betaald. Ik wil dus dat de afhandeling netjes volgens de regels wordt afgehandeld en dat de vervelende mails stoppen.

De oplossing

Volgens gegevens zoals die in mijn account staan: opzegging ook doorvoeren naar administratie en stoppen met verzenden van pakketjes en rekeningen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Omegaslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Omegaslim.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen