Klacht Omegaslim.nl: factuur ondanks annulering bestelling

Ciscanederlof

Op 13-9 heb ik een proefpakket besteld . Op dezelfde dag heb ik een annulering van de bestelling verstuurd via de mail.
Ik heb via de mail een bevestiging ontvangen en dacht dat daarmee de zaak was afgerond. Ik vond het overigens wel vreemd dat er verzendkosten werden afgeboekt.
Vervolgens heb ik half oktober een factuur ontvangen van €68 ,- . Ik heb de helpdesk gebeld ( zeer moeizaam bereikbaar overigens). Daar gaven ze aan dat de factuur was verstuurd als gevolg van een computerstoring en probleem zou worden opgelost. Echter vervolgens is er 68 euro afgeschreven. Uiteraard heb ik dat bedrag terug laten boeken door de bank, immers ik heb niets ontvangen. Inmiddels ben ik veel mails en ook aanmaningen verder en wordt nu gedreigd met een incassobureau.
ik hoop echt dat er nu een oplossing komt, want het zou toch wel heel onterecht zijn als ik zou moeten betalen voor een bestelling welke door mij is geannuleerd op dezelfde dag en een product wat nooit door mij is ontvangen.

Ik wil de factuur niet betalen. En ik wil daar een formele bevestiging van

Wij vinden dat Omegaslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Omegaslim.nl?