Klacht Omegaslim.nl: omega slim en Nederlandse incasso centrale e

Klachtnummer
# 164316
Gebruiker
Paula
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een proefpakketje besteld en €7.50 betaald voor "verzendkosten"
Er werd ook €68 van mijn rekening afgeschreven.Een mail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben geen interesse heb in verdere verzending van de pillen.het bedrag terug laten storneren.Ik kreeg een mail terug dat het een systeem fout was met excuus.Tot mijn verbazing een paar weken later weer €68 van mijn rekening afgeschreven .Weer een mail gestuurd geen reactie.Het bedrag terug laten storneren en hun rekening geblokkeerd.Daarna volgde de dreigbrieven van de Nederlandse Incasso centrale ,en dat ze mij Juridisch willen vervolgen met een dagvaarding.Als ik niet binnen 4 dagen reageer staat er een deur waarder op mijn stoep met de dagvaarding.2 weken later wordt ik gebeld met wanneer ik tot betaling wil overgaan .NIET.
Wie is de Nederlandse Incasso centrale?

De oplossing

Stoppen met dreigbrieven van incasso en dagvaarding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Omegaslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Omegaslim.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen