Klacht Omegaslim.nl: Stalking door OmegaSlim

Klachtnummer
# 162269
Gebruiker
Marjo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jaar geleden via een advertentie een proefpakketje OmegaSlim besteld.
Toen ik achter de oneerlijke handelspraktijken kwam, verpakking per aangetekende brief terug gestuurd. Hierna niets meer ontvangen maar kreeg wel voor twee zendingen rekeningen. Hierover tig mails gestuurd, net zo vaak gebeld en in oktober 2015 kreeg ik een medewerker aan de lijn die me kon helpen. Als ik het bewijs van de aangetekende verzending zou sturen zou hij het afhandelen. Inderdaad het bleef stil tot begin maart 2016, nu krijg ik weer mails van een deurwaarder Mw. G.Radstake-Munnik. Als je probeert om via de mail de link te gebruiken om te betalen en klikt op de link de vordering wordt betwist komt er een server error. Ik heb een proefverpakking van dit bedrijf ontvangen waarvoor ik 7,50 heb betaald, deze heb ik aangetekend terug gestuurd waarvan ik een ontvangstbewijs heb dus er is op mij helemaal niets te vorderen.

De oplossing

Ik wil dat ik uit het klantenbestand wordt verwijderd, geen intimiderende mail meer ontvangen van "deurwaarders" ik heb geen openstaande schuld en dus ook helemaal niks met jullie te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Omegaslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Omegaslim.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen