Klacht Omnik Netherlands Service center: Inverter stuk na 5,5 jaar en veel te hoge reparatiekosten gevraagd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 327029
Gebruiker
Henkzonnepanneel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inverter voor zonnepanelen, slechts 5,5 jaar oud, heeft storing. Er blijken relais kapot te zijn.
Gebeld met Omnik Nederland. Zij kunnen reparatie uitvoeren, met slechts 3mnd garantie op uitvoering, kosten : 150,-- excl BTW , excl verzendkosten.
Gevraagd of er enige coulance was (officiele garantie is 5 jaar) en mij werd verteld dat dit de coulance regeling was, anders zou het veel duurder zijn.....
Uiteindelijk heb ik de relais zelf maar vervangen, kosten €6,-- en 2 uurtjes werk.

De oplossing

Reeds zelf opgelost. Excuses zou op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Omnik Netherlands Service center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkzonnepanneel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Omnik Netherlands Service center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen