Klacht Omoda.nl: Belachelijk geholpen!

joyce vullings

Lakboots gekocht paar keer gedragen en na twee maanden al flinke scheur inzitten! Mail contact gehad want woon niet in de buurt van een omoda winkel! Of per post dan ben je ze zeker twee weken kwijt! Of langs de winkel en dan kijken ze naar de klacht! Nou terug geweest in de winkel en werd zowat al beschuldigd van t feit dat ik ze ingespoten had! Nee mevrouw ik heb een lakmouse erbij gekocht wat goed zou moeten zijn voor lakschoenen ( werd verteld)! Goed behandeld en dan na twee maanden al kapot! Schoenen van 140 euro! Ik moest de schoenen achterhouden en dan gaat de schoenmaker kijken of de klacht terrecht is want het is slijtage! Slijtage? Twee maanden paar keer aan gehad! Nu moet ik alsnog n hele reis maken om terug te komen voor die schoenen! Had me een tegoedbon gegeven of was goed met de klant omgegaan! Maar nu zijn jullie weer een klant kwijt en zoals ik hier en op meerdere sites lees zijn jullie al behoorlijk wat klanten kwijt geraakt ivm omgang van klachten!!! Ga gewoon netjes met klachten om omoda! Heb je meer aan dat klanten beschuldigen van iets wat niet is gebeurd!!

Terechte oplossing! Geld terug!

Omoda.nl
    Goedenavond Joyce,

Dank je wel voor je review.
    Wat ontzettend balen dat er na twee maanden een scheur is ontstaan in je lak veterboots.
    Je klacht wordt in behandeling genomen en zodra er uitsluitsel is word je gelijk op de hoogte gebracht.
    Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat wij jou zijn kwijt geraakt als klant. Dat is ook zeker niet de bedoeling geweest. We zijn altijd opzoek naar een passende oplossing, maar voor sommige dingen zijn bepaalde voorwaarden en moeten we ons aan de procedure houden.

Zodra er iets bekend is over je klacht, hoor je van ons!

Groetjes, Liselotte | Omoda webcare
    joyce vullings
    Jullie doen er niks mee! Zit je dan met schoenen van 140 euro die binnen 2 maanden kapot zijn! Top omoda echt! Wat een kut service! Ik raad ook echt niemand jullie aan!!!!!
    Omoda.nl

Uiteindelijke oplossing Niks!