Klacht Omoda.nl: Bevestigde order achteraf afgewezen

Klachtnummer
# 167622
Gebruiker
Nadia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iets besteld via de website en via de mail een orderbevestiging ontvangen waarin staat dat mijn artikel klaar wordt gezet voor verzending. Een dag later contact opgenomen om te horen te krijgen dat de order is afgewezen, hierover ben ik zelf (nog) niet ingelicht, dus als ik er niet achteraan had gebeld, zou ik er misschien wel helemaal niet achter zijn gekomen. Het product wat ik wilde is ook niet meer leverbaar, het enige wat de medewerker via de telefoon voor me kon doen was niks en de medewerker via WhatsApp kon ook niks voor me doen, erg teleurstellend dit. Vooral misleidend, omdat er in de mail staat dat mijn order bevestigd is en klaar wordt gemaakt voor verzending.

De oplossing

Ik wens mijn bestelde product te ontvangen en anders een compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Omoda.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Omoda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen