Klacht Omoda.nl: Omoda, eigenwijs, onbetrouwbaar en luistert niet naar klant.

Klachtnummer
# 279154
Gebruiker
Piet0111
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal maanden geleden voor honderden euro's aan schoenen gekocht bij Omoda. Een aantal daarvan waren in de winkel besteld. Je kon dan kiezen om pas te betalen na de levering.

Nu is er een geschil ontstaan dat ik een paar schoenen zou hebben gehouden, wat niet zo is. Ik heb hiervan bewijs.

Omoda wil dit niet horen ik moet gewoon betalen omdat ik de schoenen zou hebben gehouden wat dus niet zo is! het gaat toch echt om een fout in het systeem.

De oplossing

Wanneer Omoda eens goed naar deze zaak kijkt en niet nu al weken de deur dicht houdt. En op een normale en open manier gaat communiceren met de klant. Ik heb nogmaals die lelijke schoenen niet gehouden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Omoda.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Omoda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen